Saturday, June 6, 2009

Napi rendszer

Napi rendszeresség
1. Ébredés
2. Agykontrollozás ( ülve, mert tudom, hogy fekve elalszom )
3. Felkelés
4. 5 Tibeti jóga
5. Futás ( na ezt lesz a legnehezebb véghez vinni és ha lehet, akkor rádió nélkül )
6. Tusolás
7. Öltözködés
8. Reggeli ( csak és kizárólag gyümölcs )
9. Otthoni feladat vagy munkába indulás
10. Ebéd
11. Tanulás, munka, önfejlesztés ( és megállni azt, hogy TV-zek )
12. Esetleg egy délutáni kis falatozás ( csak és kizárólag az ebédből )
13. Esti program ( szex :-) )
14. Esetleg egy kis TV-zés ( de csak és szinte kizárólag néhány sorozat )
Természetesen a változás jogát fenntartom!
Bevallom annyira nem lesz könnyű mindezt végig csinálni, mivel reggel az én édes párom nem igazán szereti az illatokat és a nagy mozgolódást! Még szerencse, hogy van egy nappalink és egy hálószobánk! De így is eléggé nesztelennek kell lennem, mert tudom, hogy minden egyes kis zajra nagyon harap és nagyon könnyen felébred! Azt pedig nem szeretném, hogy a munkanapomon korán hajnali 5-kor kelljen fel! De szerintem ezt valahogy mindenki megérti, hiszen senki sem akar rosszat a párjának!

No comments: