Saturday, June 6, 2009

Egy új nap kezdete!!

Sziasztok!

Hosszú idő után újra itt vagyok és újra belekezdek a blogom írásába! Úgy gondolom, hogy nem csak a rossz dolgokat, hanem a jó dolgokat is el kell meséljem és ki kell eresszem magamból!
Egyszerűen az emberek nem hiszik el, de én teljesen úgy vagyok Vele, ha elmesélem, kimondom, akkor sokkal, de sokkal jobban érzem magam! Főleg a rossz dolgokkal!
Ráadásul itt át is tudom gondolni a dolgokat és úgymond, mint egy skizofrén meg is tudom magammal beszélni!
Sajnos a mai világban nincsen és szinte nem lehet az embernek saját gondolata, mert nem engedik! A TV a rádió és minden arra irányul, hogy egyre többet nézd, egyre többet hallgasd és egyre szórakoztatóbb szeretne lenni! Miért? Hát hogy meg is tedd, amit szeretnének!

Nos, most viszont némelyest megpróbálok szakítani ezzel a problémámmal! Probléma? Hát végülis lehet annak is nevezni!

Leginkább arról szeretnék írni, hogy végleg eldöntöttem, hogy belekezdek egy fogyókúraszerűségbe! Az elhatározás nagyon megvan! Amihez nagyon közelíteni szeretnék az a 90 napos diéta! Azért is nem írt írom, hogy azt kezdem el, mert magamat ismerve nem menne, vagy legalábbis nem úgy menne, hogy azt tökéletesen csináljam. Márpedig maximalista önmagamat ismerve nagyon nehéz lenne úgy nekiugrani, hogy most azt csinálom és ragaszkodom hozzá! Az nem menne! Vagyis menne, de amikor az első elcsábulás megtörténne, akkor végem lenne és nagyon szarul érezném magam!
Szóval fogyókúrába kezdek, mert jelen pillanatban több mint 82,6 kg vagyok! Ami nagyon sok! Mondhatnám úgy is, hogy súlyos egy egyéniség vagyok! Persze a viszonyításhoz kell az is, hogy tudjátok én csak egy 176 cm magas srác, pasi, férfi (nem is tudom mi a megfelelő megnevezése önmagamnak) vagyok!

Szóval a fogyókúra! A fogyókúrát szerintem mindenki ismeri, részletezni nem szeretném, de majd úgy is látni fogjátok, mert szeretném naponta vezetni! Ezzel a kis apró rituáléval is úgymond rákényszeríteni magamat arra a napi rendszerességre, amit el fogok kezdeni. Már ma szeretném elkezdeni, de természetesen, a mai nap, csak a vacsora tájékán fog menni.

A négynapos fogyókúra szerint, külön kell választani a táplálékokat! Továbbá kijelenti, hogy minden reggelire csak gyümölcsöt lehet enni, ebédre a meghatározottat a táplálék szerint, vacsira pedig ugyan azt. Szerintem, én megpróbálkozom azzal, hogy a vacsorát elhagyom! Vacsorázni amúgy is csak 6 óráig lehet, vagy úgymond 4 órával a lefekvés előtt! Továbbá elhatározom, hogy reggelente tornázom és este, akármilyen fáradt is vagyok muszáj lesz egy kicsit edzenem!!! De mint mondtam, hogy szembesítsem magamat a tényekkel mindnet le fogok írni, minden nap!

De hogy megnyugtassam a barátaim és azokat a kedves meleg embereket, akik olvassák a blogomat, hogy nem csak egy fogyókúrát olvashatnak majd, hanem egy meleg pár életéről! Legalábbis szeretnék a gyönyörű párkapcsolatomról is írni!

Puszi mindenkinek
Boldi

No comments: