Sunday, October 19, 2008

Helyesbítés és némi gondolkodás után

Sziasztok!

Helyesbítenék. Ezért szeretek írni. Mert ilyenkor úgy érzem, hogy beszélgetek valakivel és elmondom valakinek a gondolataim, amit úgy érzek, mintha valaki meghallgatna. És így át tudom gondolni a dolgaimat és nem csak magamban rágódok rajta és idegesítem magam, hogy most megint milyen szemét volt az a valaki. Amikor nem is Ő volt a hülye (vagy nem csak Ő), hanem én.

Szóval az előzőekben írt dolgot átgondolva tényleg én voltam aki túlságosan támadó volt. Nem is igazán értem, hogy miért. Szólt, hogy Ő úgy gondolja, hogy rossz. Attól persze elég gorombán szólt, de szólt, hogy miért úgy. Amit én elég rosszul reagáltam le. Pedig nem sok okom volt. És még az is dühített, hogy a kolléganője nem nekem adott igazat.

Lehet, hogy tényleg haragszom valakire, ha mérges vagyok és nem ad nekem igazat? Ez is egy tanúság lehet, hogy vita közben vagy épp egy rossz szónál nem kell támadásnak venni a dolgot. Hisz lehet, hogy nem is az. És aki kívülről látja a dolgot nem biztos, hogy az én pártomat fogja fogni!!! És akkor pedig nem kell rá haragudni. Inkább uralkodni kellene magamon. Pedig akkor nagyon mérges voltam. Nehéz lesz és nem tudom, hogy hogy fog menni, de valahogy változtatnom kell majd rajta. Nem igazán tudom, hogy hogy, de fogok! Hogy se Őt se mást ne veszítsek el, bármire képes lennék!

Nagyon nagyon szerelmes vagyok és komolyan mondom, hogy csak boldog lehetek, hogy ilyen Párom van. Nagyon nagyon boldog vagyok Vele!!!! Nagyon! Legszívesebben a világba kiabálnám, hogy szeretlek Életem!!! Szeretlek!!!! De persze ezt nem fogom, mert hülyének néznének! Érdekes, hogy úgy írok, mint egy kamasz gyerek! Mint aki életében először szerelmes. Pedig már jó öreg vagyok (22 éves) :-) . De nagyon szeretem!!!!!
Nagyon boldog vagyok és rosszul is esne, ha egy nap nem piszkálna valamiért! Kell, hogy piszkáljon, mert szeretem ha piszkál! Persze mindennek megvan a maga ideje és mennyiségileg sem mindegy! De szeretem!!!!

No comments: